Mailing (prodajno pismo)

MAILING (PRODAJNO PISMO)

Stara dobra pošta v kuverti še vedno deluje, pravzaprav je personalizirano pismo, ki je poslano po tradicionalni poti in konča v poštnem nabiralniku, naravnost izvrstno sredstvo v naboru vašega marketinškega “orožja”!

Zato, ker tradicionalno napisani (natisnjeni) besedi - pa čeprav vsebuje promocijsko sporočilo - ljudje še vedno najbolj zaupajo. Morda tudi zato, ker je tak način oglaševanja v množici digitalnih medijev danes v manjšini, zato toliko bolj izstopa in ga naslovnik res prebere.

Dobro napisano prodajno pismo atraktivnega izgleda lahko na najboljši način promovira vaš izdelek ali storitev, poveča vašo prepoznavnost, vzpodbudi lojalnost, poleg tega pa poda tudi koristne informacije.  S tem še dodatno pritegne naslovnika ter ga pripravi, da stori tisto, kar od njega želite. Še na nekaj ne smemo pozabiti, ko že govorimo o branju: tiskana beseda je lažje berljiva kot tista, “zapisana” na zaslonu.

Prodajna pisma so lahko natiskana:

  • v črno-beli ali večbarvni različici,
  • v različnih formatih,
  • na različnih vrstah papirja,
  • poskrbimo tudi za priloge ((kupone, bone, letake, …) ter kuverte.

Nekaj smernic za pripravo prodajnega pisma, ki “zažge”:

  • Poleg odlične ponudbe,
  • profesionalno napisanega in oblikovanega prodajnega pisma, ki se mu stranka ne bo mogla upreti (izpostaviti prednosti za stranko - to je prava umetnost!),
  • potrebujete še kvallitetno bazo naslovnikov, ki jim bo vaša pošta namenjena. Pametno izberite ciljno skupino, ki je še kako odvisna od tega, kaj ponujate.
  • Zaželeno je, da poznate imena prejemnikov, saj ima personalizirana pošta svoj čar, ki da uporabniku misliti, da ste pismo napisali prav zanj.

Na koncu ostane le še odločitev za pravo tiskarno, ki bo vaš trud, ki ste ga v pismo vložili, prikazala na najlepši možen način - z vrhunsko natisnjeno tiskovino.

Pošljite povpraševanje, navdušeni boste nad rezultati!