Širite svoje sporočilo z letaki

Še ne uporabljate letakov kot izvrstnega marketinškega orodja? Potem je čas, da to spremenite, kajti vaša konkurenca je to že zdavnaj naredila. Želite promovirati nek dogodek, posebno ponudbo ali pa lansirati nov izdelek? Ne glede na to, kakšno sporočilo želite prenesti, z letakom boste zagotovo zadeli v polno.


Distribucija letakov od vrat do vrat

Najprej je seveda pomembno, da izberete svojo ciljno publiko in tistega, ki bo delil vaše letake, zato dobro analizirajte svoje možnosti. Najcenejša možnost ni vedno najboljša izbira, saj prejemniki vašega letaka sploh ne bodo opazili, če ga bodo delili še s celo kopico drugih letakov.

V primeru, da ste v dvomu o moči svojega sporočila, lahko poskusite tudi z A/B testiranjem, Natisnite 2 vrsti letakov z različnim besedilom, različnim darilom, različno kodo ... za svojo ponudbo, nato pa prvo vrsto letakov razdelite v eni ulici, drugo pa v drugi ulici. Primerjajte odzive in nato naprej delite zmagovalne letake

Distribucija letakov v revijah in časopisih

Letake lahko med občinstvo učinkovito razdelite tudi tako, da jih priložite časopisu ali reviji. V takem primeru lahko svojo ciljno skupino izberete glede na starost, zanimanje, pa tudi po kraju bivanja, saj različni ljudje berejo ŕazlične tiskovine. Tako lahko za vsako skupino pripravite letak z najboljšim sporočilom.

Tudi v tem primeru se pozanimajte, komu boste za plačilo zaupali vstavljanje letakov v tiskovino. Ta način je ponavadi uspešnejši kot dostava letakov od nabiralnika v nabiralnik.

leaflet-distribution-500x500.png

In ne pozabite: veliko pozornosti namenite prav vsebini letaka.

Pazite namreč, da je sporočilo močno ter da prejemniku natančno pove, kaj mora storiti, če ga vaša ponudba zanima. Le tako boste s svojo kampanjo želi zaslužen uspeh!

V Tiskarni Ekart pa vam natisnemo kvalitetne letake, ki zagotovo ne bodo ostali neopaženi!