I see your true colors shining through
I see your true colors and that’s why I love you
So don’t be afraid
To let them show….

Javnost želi spoznati vaše podjetje in zvedeti o vas čim več informacij. Zanimajo jo vaše vrednote, vaši cilji, vaše poslanstvo, … Zanima jo tudi to, zakaj delato to, kar delate, ter kaj vas loči od drugih. Zanimajo jo vaše PRAVE BARVE.

Ne glede na to, ali ste s svojim poslom šele začeli ali pa je vaše podjetje že prekaljen maček, ki potrebuje nekaj osvežitve, z izbiro pravih barv lahko na odličen način sporočite, kdo pravzaprav ste.

Barve prav zares igrajo izredno pomembno vlogo v marketingu in oglaševanju.  Z raziskavami so dokazali, da barve:

  • Povečajo prepoznavnost vaše blagovne znamke tudi za 80%

  • Povečajo frekvenco branja oglasa kar do 42 %

  • Povečajo sposobnost učenja in pomnenja kar do 78%

  • Povečajo sposobnost razumevanja napisanega kar do 73 %

V barvah je moč! Barve v človeku prebudijo čustva … čustva pa prodajajo!

Bistvo: čustveni odziv, ki ga od potrošnika želite, povežite z barvo, ki tak čustveni odziv sproži. Ko izberete to barvo (barve), jih uporabite za celostno grafično podobo svojega podjetja, od logotipa, grafičnih elementov in tako naprej.

Ne pozabite: barve povečajo prepoznavnost vaše blagovne znamke kar do 80 %!

Pomen posameznih barv (kakšen čustven odziv lahko pričakujete):

RDEČA: je barva energije, vitalnosti in moči. Vsesplošno priljubljena, pospeši srčni utrip in dihanje. Zelo popularna je v gostinski branži.

MODRA: je barva komunikacije, intelekta, natančnosti in vedrine. Za večino ljudi najljubša barva, znana po tem, da pomaga do večje zbranosti in lažjega spanca. Popularna je v poslovnih krogih.

ZELENA: je barva narave, simbolizira zdravje, harmonijo in uravnovešenost. Očesu najbolj prijazna barva, zaradi katere se počutite osveženi ter v miru s samim seboj ter s svetom. Popularna je v okoljevarstveni, ekološki branži, industriji plina, velikokrat pa se uporablja tudi pri organskih živilih.

ORANŽNA: je barva zabave. Pri tej barvi se vse vrti okrog fizičnega udobja, strasti, navala adrenalina. Prav tako stimulira tudi možgane. Pomislite na Amazon ali pijačo Fanta.

Kakšna je torej vaša prava barva?

Ali se vaša blagovna znamka lahko pohvali z barvo, ki odseva močno sporočilo o tem, kdo ste oziroma kdo želite biti? Če zmagujete z glavo, je morda čas, da to spremenite!

Izkoristite moč barv in povečajte svojo uspešnost!