4 super tiskarske ideje za trženje vašega podjetja

/slike/blog/5tips.png

Kot dober podjetnik se zagotovo zavedate, kako zelo pomembno je kvalitetno promocijsko gradivo za prepoznavnost vaše blagovne znamke in širjenja vašega sporočila med svoje (bodoče) stranke. Promocijske tiskovine so namreč odlična rešitev za pridobivanje novih ter ohranjanje zvestobe stalnih in strank poslovnih partnerjev.

V kar 20 letih poslovanja smo za različna podjetja natisnili ogromno marketinškega materiala. Poglejmo si, katere tiskovine v vašem poslovanju nikakor ne smejo manjkati. Sploh, če želite biti bolj opazni in (še) povečati svojo prodajo ;) .

1. Kvalitetna poslovna vizitka

Mogoče vam je to že samoumevno, ampak res želimo še enkrat poudariti pomen vrhunsko oblikovanih in profesionalno natisnjenih vizitk. Vizitka prav lahko predstavlja prvi stik stranke z vašim podjetjem. Je kot nekakšna majhna oglasna deska in približno 3 sekunde časa imate, da z njo ustvarite nepozaben vtis.

Nihče ne želi slabo natisnjenih vizitk z razmazanimi črkami … Pri nas smo specializirani za standardne vizitke pa tudi za unikatne dizajne, ki izkoristijo velikost, barve, fonte pisav in različne materiale z namenom, da boste v svojih rokah držali vizitke, ki nedvomno predstavljajo prav vas in vaše podjetje.

2. Brošure, zloženke in letaki

Mi tiskamo vse, tako brošure kot zloženke in letake. In to kar precejšnje količine na mesec, saj pokrivamo naročila različnih podjetij v bližnji in malo bolj oddaljeni okolici. Te 3 tiskovine so naravnost idealne za oglaševanje vašega poslovanja, storitev ali blagovne znamke.

Veliko ljudi še vedno raje v rokah fizično drži natisnjene informacije, kot pa da jih bere na internetu, zato so takšne tiskovine pri marketingu res nepogrešljive. Razkrijte pravo vrednost svojega podjetja ali izdelka s pomočjo unikatne poslovne tiskovine.!

3. Plakati in nalepke

Ti dve vrsti tiskovin sta izredno stroškovno učinkovit način za hitro širjenje vaših pomembnih informacij med množice ljudi. S plakatiin nalepkami boste brez dvoma opaženi!

Plakat lahko obvesti stranke o vaših razprodajah in promocijah, lahko ga obesite na okno svojega lokala in s ponudbo privabite še več ljudi, z njim  lahko povabite na proslavo, morda odprtje nove trgovine ali pa razširite novico o super koncertu.

Nalepko pa lahko uporabite praktično povsod in kadarkoli. Idealne so za uporabo na embalaži, v pisarni, z njimi opremite darila, polepšate avtomobil (in hkrati obveščate javnost), jih uporabite za dekoracijo in še in še.

4. Prodajna pisma in razglednice

Stara dobra pošta v kuverti še vedno deluje, pravzaprav je personalizirano pismo, ki je poslano po tradicionalni poti in konča v poštnem nabiralniku, naravnost izvrstno sredstvo v naboru vašega marketinškega “orožja”! To pa zato, ker tradicionalno napisani (natisnjeni) besedi - pa čeprav vsebuje promocijsko sporočilo - ljudje še vedno najbolj zaupajo. Vključite lahko različne ponudbe, akcije, kupone, … ki bodo prejemnike še bolj vzpodbudili k akciji oziroma nakupu.

Razglednice še zdaleč niso namenjene le pošiljanju pozdravov s kakšnega eksotičnega dopustovanja. Z izvirno razglednico lahko na domiseln način nagovorite svoje stranke in poslovne partnerje ter zbudite njihov interes, uporabite jo lahko v promocijske namene, kot privlačne naročilnice, elegantna vabila, prisrčna voščila, kupone, unikatne napovednike dogodkov, …

Oglejte si vse storitve, ki jih nudimo v naši tiskarni. Kliknite tukaj in izberite tiskovino po vaši meri. Z veseljem vam bomo svetovali!